Första doppet i spökdimman!

HoJ! (m. norrländsk dialekt)
Klockan är strax halv tre på natten. Jag sitter hos Anna som rökandes betraktar vad jag skriver ...
Som tidigare nämnt har vi varit hos hennes vän Fanny, där även Anja var (Fannys kompis, duuh).
Det var ett par riktigt skojsiga flickor! De hade idén om att gå ner till tjärnen - en svart/grön algtäckt badplats utan botten - för att ta årets första dopp. Efter många om och men så följde jag och Anna med.
Det var kallt i luften, myggorna härjade över den slemmiga vattenytan och bilvägen var precis brevid så alla förbipasserande kunde dra en (?)lång härlig blick(?) av fyra tjejer badandes topless.
Japp - topless.
Trodde aldrig att jag skulle göra't, men Norrlandstokerierna har nog stigit mig åt huvudet. Hähä.

Efter doppet (och många panikartade tankar om att en hand skulle dra ned mig till grunden - man kunde faktiskt inte se botten vad fan, äckligt ju), sprang vi in och bastade.
Ljuva, ljuva värme...
Sen var det lite prat prat .. ni vet hur tjejer är... och sen bar det av hemåt på moppen. Iskall resa.

Nu är det dags för film,
Nine and a Half Week heter den, inte en susning om den är bra.
Ska ta reda på't

GODNATT
/ Veronica
(föresten kan man knappt se ut genom fönstret... helt otroligt tjock dimma ute. Vackert!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0