Jag e kändis fö'fan.

TJO.
Nu sitter jag hos Anna. Vi har fixat våra naglar - fransk manikyr rules! Men snart ska vi åka iväg till hennes kompis Fanny(?). Får se vad vi ska chilla för nå kul. I deras bar kanske?!

Jag är föresten med i Norrlandstidningen. Jag har varit här i 2 veckor och får redan vara med i tidningen - hähä :D
Närå. Men det var någon Martin som var på besök hos våra släktingar som frågade om han fick ta en bild på mig och mamma. "Visst", sa vi och tänkte inte att det var något mer med det.
Tji fick vi när vi såg våra ansikten under "Dagens bild - Stockholmstjejer på besök i Bodbysund".
Det hade ju varit trevligt om man hunnit fixa till sig lite, åtminstone!

Nu ska vi som tvärfara.
Shhupp!

Kram / Verånicah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0