Lördag 11 Juli 22.23

Hejsan hejsan!
Måste bara börja med att beklaga mig över hur fullständigt dålig timeing jag har med att starta en ny blogg. I Norrland av alla ställen ska jag minsann vara optimistisk och tänka att; jag har ju tid nu, så varför inte börja blogga lite igen?
Sanningen är att jag har tid, men inte någon vidare bra tillgång till dator.

Aja!

Idag har jag varit på en suupermysigt cafe som heter (gulligt nog) "Lilla Hjärtat". Det ligger mitt i ingenstans i en väldigt idyllisk omgivning. Allting var totalt rosa och näsan äckligt sött. Men väldigt inbjudande måste jag erkänna. Det hela slutade med att jag köpte en magnet till min anslagstavla i 50-talsstil (såklart) och förvånandsvis ett hjärta med texten "Njut av livet" inristat att sätta upp på väggen.
Kan lägga upp bilder när jag kommer hem! Dvs, om sisådär 10 dagar.

När jag kom hem blev jag som besatt av pogrammet Miami Ink, såväl som syster/konkurrens pogrammet LA Ink. Både jag och min kära kusin/syster/bästavän Sara är helt galna i det.

Jag undrar om programmen har något att göra med hennes nygjorda tatuering?



Jag blir hursomhelst väldigt sugen på att göra en själv... Även om jag vet att jag inte kommer göra en inom en snar framtid så är det alltid roligt att fundera ut vad man skulle skaffa, varför och var .. hm!

Jag saknar alla mina pärlor i Stockholm.. saranattabeccaellijulialovisarosannaklara å alla andra. Bu-hu säger jag!

KRAM.

Kommentarer
Postat av: klara

buhu säger jag med ._.

2009-07-11 @ 23:37:51
Postat av: Anonym

jora miami ink har ngt å göra med min tätu :)

2009-07-18 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0