out of spirit!

Hallå hallå :)
Inte skrivit på länge. Men nu har jag varit tillbaka i Stockholm i snaart en vecka! Det har varit helt underbart att träffa vännerna igen.
Jag har bl.a varit på Gröna Lund med Becca och Chris (vi fick gratis inträde av någon random snubbe som såg oss i kön till Djurgårdsfärjan, yes!), och så har jag varit med Julia och Stella i Rålambsåsparken, träffat Alex, Johan, Sara m.fl m.fl... ! Mwa. <3

Jag tänkte lägga upp lite bilder och videoklipp från Norrland, men eftersom jag är minst sagt galet trött just nu och eftersom jag ska upp klockan 5 imorgon bitti så tänkte jag försöka varva ner lite istället...! Men norrlandssakerna kommer på tisdag eller onsdag, dvs. när jag är hemma från Åland ;) Vi ska nämliga fira Roger som fyller år, det blir nog riktigt skoj :D

kraam

Kommentarer
Postat av: L

Du uppdatarar inte..! :(

2009-08-01 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0