clothes.

Åska. Finns det något härligare väder?
Vaknade av en ordentlig smäll imorse, sen har det hållit i sig fram tills nu. Mys mys mys!!
Fast nu är solen och den halvt olidliga värmen tillbaka.

Igår var en mycket efterlängtad dag. Om någon shopaholic läser detta så antar jag att ni förstår min kolossala lycka när jag äntligen kunde åka till Skellefteå och shoppa! Jag hade inte varit och spanat in affärer på säkert 3, kanske 4 veckor. Men eftersom det är några mil till närmsta galleria från Bodbysund där vi "semstrar" just nu, och bussarna bara går klockan kvart över nio på förmiddagarna som dessutom kostar runt hundralappen att ta sig till stan tur-och-retur med, och släktingarna inte har något speciellt intresse av affärer så var det väldigt svårt att ta sig dit.
Men, rätt som det var ringde telefonen och jag fick vetskap om att Mats skulle in till Skellefteå, och Albin skulle på bio så han kunde skjutsa hem på kvällen. Oh wonderful day ...
Köp;
Jacka från Divided 249;-
Spetslinne från Divided 99;-
Svarta ros-hårspännen från H&M 40;-
Hårband från Glitter 79;-
Leggings m. flätdetaljer från BikBok 169 ;- (flirtade till mig 20%, haha)
Korsett/linne från BikBok 99;-
Kjol från frk. 149;-
Kofta från att. 149;-
Vit kajalpenna från Make up Store 130;-
Mascara från L'Oréal 75;-
Pärlörhängen från Glitter 99;-
Allt som allt 1337;- ... elit .. höhö.
Sved lite att skriva det där dock.
Sen fixade jag till mammas garderob lite också, en blus, ett längre linne och en tunika blev det :)

Senare idag ska jag förmodligen måla fönsterna på vår stuga, kanske mörda lite fler flugor om jag måste och njuta av det kravlösa livet som pågår här. Det är helt motsatt mot vad livet känns i Stockholm. Ett otroligt lugn härjar överallt, och även om det kan bli långtråkigt så vet jag hur mycket jag kommer uppskatta det i höst när allt kommer omkring. Här vilar man ut sig!
Men imorgon blir det staden igen  .. yes!

Kram / Vevvs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0